Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przedsięwzięciem skomplikowanym ze względu na liczbę regulacji ustawowych. Opóźnienia spowodowane uwarunkowaniami formalnymi, przedłużaniem postępowania, a także w skrajnych przypadkach unieważnieniem i koniecznością powtórzenia całego postępowania mogą skutkować brakiem ochrony ubezpieczeniowej dla klienta
Działalność "Janowski i wspólnicy" spółka z o.o. w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umów ubezpieczenia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, polega na pomocy Państwu na każdym etapie prowadzonego postępowania tj. od złożenia oferty po przez podpisanie stosownych umów kończąc na likwidacji szkód.
Broker w prowadzonych postępowaniach może występować w roli biegłego przy komisji przetargowej lub Państwa pełnomocnika. Udział w procedurach udzielenia zamówienia publicznego na usługę ubezpieczeniową w roli pełnomocnika Zamawiającego w rozumieniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych może przybrać jeden z trzech niżej wymienionych wariantów:
- przygotowanie postępowania (rekomendowane), na które składają się m.in, czynności: przygotowanie projektów dokumentów (tj. ogłoszeń, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz udział w pracach powołanej przez Zamawiającego Komisji Przetargowej jako jej członek,
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowania, obejmuje zlecenie brokerowi przeprowadzenia całego postępowania bez angażowania w procedurę własnych pracowników, w skład komisji przetargowej powoływani są pracownicy kancelarii brokerskiej, broker wykonuje wszelkie inne czynności w postępowaniu za wyjątkiem czynności zastrzeżonych dla kierownika jednostki,
- wykonanie poszczególnych czynności w ramach przygotowania i przeprowadzenia postępowania, np.: udział w pracach Komisji Przetargowej, powoływanej do oceny ofert i spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, w charakterze jej członka (wymagane jest pełnomocnictwo do poszczególnych czynności).
|
|